برگزاری نشست حضوری کارشناسان آموزش و ارتقای سلامت و کارشناسان جوانی جمعیت با موضوع تربیت مربیان بسیجی در معاونت بهداشتی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کارشناسان آموزش و ارتقای سلامت و کارشناسان جوانی جمعیت با موضوع تربیت مربیان بسیجی در معاونت بهداشتی دانشگاه در تاریخ 18/07/1402 ، ساعت 10:30 صبح در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کارشناسان آموزش و ارتقای سلامت و کارشناسان جوانی جمعیت با موضوع "تربیت مربیان بسیجی" در معاونت بهداشتی دانشگاه در تاریخ ۱۸ مهر سال جاری ساعت10:30صبح در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار گردید
در این جلسه که با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، کارشناسان آموزش و ارتقای سلامت و کارشناسان جوانی جمعیت معاونت بهداشتی و شهرستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار گردید، پس از بیان اهداف برگزاری جلسه توسط معاون بهداشتی، زهرا رضاکاظمی کارشناسان مسئول آموزش و ارتقای سلامت، توضیحات کاملی در خصوص دستورعمل اجرای برنامه آموزش و ارتقای سلامت به انضمام طرح درس تمامی موضوعات بیان نمود.
در ادامه کارشناس برنامه جوانی جمعیت معاونت بهداشتی در خصوص لزوم انجام آموزش های عمومی با موضوعات مختلفی از جمله آگاهیبخشی نسبت به وجوه مثبت و ارزشمند ازدواج به هنگام نیاز و آسان، تعدد فرزندان در خانواده و تقویت و حمایت از نقشهای مادری و همسری، صیانت از تحکیم خانواده، عوارض جانبی استفاده از روشهای مختلف پیشگیری از بارداری و نیز عوارض خطرناک پزشکی، روانشناختی و فرهنگی و اجتماعی سقط جنین، در راستای اجرای ماده 28 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مطالبی ارایه نمود و در پایان معاون بهداشتی دانشگاه، ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت های بسیار خوب حوزه های علمیه به عنوان بستر مناسب و آماده آموزشی به منظور افزایش نرخ باروری استان، همکاری فعال و موثر دو واحد آموزش و جوانی جمعیت با مسئولین حوزه ها و پایگاه های بسیج را بسیار ضروری شمرد و در پایان از تلاش های اعضاء برای پیشبرد اهداف تیم آموزشی و در مسیر رسیدن به هدف والای جوانی جمعیت تشکر و قدردانی نمود.
لینک کوتاه خبر :